wtorek, 30 lipca 2013

Informacja

Hej.
Przepraszam, że tak długo mnie nie było, ale pojechałam z rodzicami na wakacje. Rozdział nie wiem kiedy się pojawi, ponieważ jest nie mały problem. Mianowicie miałam 14 rozdziałów napisanych na telefonie ( laptop na plaży to nie jest dobry pomysł) i niby wszystko ok, bo jeden rozdział wychodził na prawie 5/6 stron worda. I tu się zaczyna problem. Pękło mi szkiełko z dotykiem w telefonie, a samego szkiełka nie da się kupić, więc przepadło ( rozdziały pisałam jako wiadomości, bo lepiej mi się tak pisało). Rozdziały trochę pamiętam, ale szczegółów które były naprawdę ważne już nie ;cccccccccc   Robię wszystko co w mojej mocy żeby je odzyskać, ale szansę są niewielkie. I  teraz druga sprawa. Zastanawiam się nad zakończeniem bloga. Wybaczcie mi i ty Patryku również ( nie chciałam Ci mówić, bo znam twoją reakcję) Mam coraz mniej czasu, zaraz zaczynam liceum i muszę mieć przynajmniej 4 z pięciu przedmiotów, rozdziały dodaje w długich odstępach czasowych i przez to tracę czytelników. Nie chcę go opuszczać, ale coraz mniej widzę w tym sensu. Przepraszam.
DawnoZapomniana


7 komentarzy:

  1. Błagam Cię, nie kończ tego bloga !! Wstawiaj rozdziały raz na rok, dwa lata, na ile chcesz, ale NIE KOŃCZ. Rozumiem twoje obawy, bo mam podobnie - tez zaczynam liceum i musze zadbać o oceny - ale nie rezygnuj z bloga. Twoje opowiadanie jest genialne i bardzo mnie wciągnęło. Dzień w dzień wchodzę i sprawdzam czy nie ma czegoś nowego. Jestem gotowa czekać nie ważne ile, ponieważ uwielbiam tego bloga. Takich osób na pewno jest więcej, więc nie łam nam serc ;)
    A co do tych 6 rozdziałów - trzymam kciuki, żeby Ci się udało wszystko odzyskać lub napisać od nowa :)
    Niezły pech masz dziewczyno :*
    Czekam z niecierpliwością na następny rozdział i mam nadzieję, że nie zakończysz bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się zastrzelę.... noszzzz kuźwa jego mać!. Jestem zła. No jak tak można nuuuuu.... ;)
    No , ale trudno , nie potrafię i chyba nikt inny też nie potrafi zmienić twojej decyzji . .......

    Przykro mi ,że tak to się skończyło , bo naprawdę piszesz całkiem nieźle, a rozdziały podobają się na pewno nie tylko mnie. ^_^
    Jednak mam do ciebie jedną prośbę. Zakończ to opowiadanie jakoś z sensem. Liczę na co najmniej dwa ,trzy rozdziały.

    Pozdrawiam i trzymaj się . ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Słońce Ci na tych wakacjach coś zrobiło?
    Proszę Cie, pisz...
    To co robisz jest wspaniałe i na prawdę wiele osób to czyta :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę cię tylko nie kończ tego bloga i opowiadania!
    Pisz dalej! Błagam cię, nie zmarnuj tego! Masz ogromny talent i jestem pewna, że na pewno sporo osób czyta twojego bloga!
    I mam nadzieję, że uda ci się odzyskać te rozdziały :)
    Jestem z tobą i trzymam kciuki :)
    I jeszcze raz cię bardzo proszę - nie kończ tego!
    Uwielbiam to jak piszesz :*
    Myślami jestem z tobą i mam nadzieję, że wszystko ci się jakoś ułoży :)
    Pozdrawiam cię cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam cię do Liebster Award więcej u mnie http://maaagdamielczarek.blogspot.com/2013/08/serdecznie-dziekuje-wascicielce-bloga.html .

    OdpowiedzUsuń
  6. Krasnalu glupi ;c / Zuzka

    OdpowiedzUsuń
  7. nie kończ tego bloga. on jest po prostu świrtny . a tak przy okazji zapraszam do mnie : http://cecilia-zayn.blog.pl/ . mile widziane komentarze :)

    OdpowiedzUsuń