piątek, 9 maja 2014

Yyy... Hej?yyy... hej?

Yyy... Hej? Nie miałam pojęcia, że jeszcze ktoś może to czytać... Słuchajcie (jeżeli jest tu więcej niż jedna osoba to WOW) nie ma rozdziałów, bo straciłam ten zapał, dużo też się działo w moim życiu, zresztą nadal się dzieje i to niekoniecznie dobrze, kurde tak jakby straciłam swoją inspirację... Zdałam sobie sprawę, że 1D nie było tak na dłużej w mojej głowie. Przepraszam jeżeli kogoś zawiodłam. Nie mam pojęcia czy będę kontynuować tego bloga jednakże jeżeli zobaczę jakiś odzew od przynajmniej 3 osób to spróbuję to doprowadzić do końca, ale mówię SPRÓBUJĘ. Jeszcze raz przepraszam i do zobaczenia(?).

4 komentarze:

  1. Dawaj rozdział dziewczyno !! Kocham po prostu tego bloga <3 i chcę następnego rozdziału.Dzięki Bogu w końcu odzew z twojej strony bo już traciłam nadzieje.Czekam i mam nadzieje że będziesz dalej pisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łoł! Codziennie wchodziłam i sprawdzałam czy może pojawiło się coś nowego i nagle się pojawiło! Kurde, spoko by było jakbyś doprowadziła to do końca, ale bez nacisku :3 Trzymam kciuki żeby się udało! ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Powróć, proszę. Wiem, że nie jest łatwo. Wiem, że jest źle, ale możesz komuś pomóc. Myślę, że wiele osób, tak samo jak Ty, czyta Twojego bloga m.in dlatego, że się pogubiło w życiu. Nie jest idealny, nikt nie wymaga, żeby taki był. Pozdrawiam i życzę dużo szczęścia i żeby Ci się na prawdę poukładało,

    OdpowiedzUsuń